И. Кант философиясындағы білім беру мен рухани-адамгершілік құндылықтарының сабақтастығы

Авторлар

  • С. Ж. Еділбаева
  • Н. Ж. Құдайбергенова
        31 40

Кілттік сөздер:

И. Кант, білім беру, құндылықтар, өркениет, кате­гориялық императив.

Аннотация

Мақалада Канттың рухани-адамгершілік құндылықтар тура­
лы философиялық және педагогикалық ойларының сабақтастығы
идеясы келтірілген. Кант бойынша білім беру – бұл адамгершілікті
қалыптастыру, еркіндік пен автономияны сақтау. Канттың педагоги­
калы ойларының түпнегізі тек қана тәрбие арқылы адам қалыптасады
деген антропологиялық тұжырымға саяды. Кант тәрбие беруді жүйе­
лендіреді: тәрбие, мәдениет, өркениетке араласу, және категория­
лық императив негізіндегі адамгершілік. Білімнің өлшемі – бұл жеке
ақыл-ойы арқылы өзінің еркіндігін сақтайтын, демек, зердесін сақ­
тайтын адам. Білім берудің мақсаты – адамзатты кемелденуге бағыт­
тау, адамға өзінің болмысын іске асыруға көмегін тигізу және адами
болмысты дамыту.

Библиографиялық сілтемелер

1 Руссо Ж-Ж. Эмиль или о воспитании // Педагогические сочинения: В 2-х т. – Т. 1. – М.: Педагогика, 1981.
2 Кант И. Антропология с прагматической точки зрения (1798) // Кант И. Сочинения в 6 т.
3 Кант И. О педагогике // Кант И. Трактаты и письма / отв ред. А.В. Гулыга. – М.: Наука, 1980. – С. 445–504.
4 Кант И. Спор факультетов // Кант И. Сочинения в 6 томах – М.: Мысль, 1966. – Т. 6.
5 Кант И. Ответ на вопрос: Что такое просвещение. Сочинения в 6 томах. –М., 1966.

Жүктелулер

Как цитировать

Еділбаева, С. Ж., & Құдайбергенова, Н. Ж. (2015). И. Кант философиясындағы білім беру мен рухани-адамгершілік құндылықтарының сабақтастығы. ҚазҰУ хабаршысы. Философия, саясаттану және Мәдениеттану, 51(2). вилучено із https://bulletin-philospolit.kaznu.kz/index.php/1-pol/article/view/46