Зайырлы және конфессиялық білім беруді зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы мәселелер
DOI:
https://doi.org/10.26577/jpcp.2022.v81.i3.05Аннотация
Мақалада зайырлы және конфессиялық білімнің сапалық және уақытша конфигурациясына талдау жасалып, оң аспектілері мен сыни тұстары көрсетілген. Авторлардың пікірінше, қарастырылып отырған білім беру үлгілерінің теориялық және әдістемелік негіздерін салыстырмалы талдау жалпы педагогикалық тәжірибені түсінудің тұғырнамасы ретінде қызмет етеді және генезисімен тығыз байланыста талданатын көптеген нұсқаларды таңдауды қамтамасыз етеді. мәдениет, ғылым, қоғамдық ой. Әртүрлі әлемдік білім беру тәжірибелерінде жүзеге асырылатын зайырлы және конфессиялық білім беру үлгілерінің қызмет ету ерекшеліктерін зерттеуді жүзеге асыра отырып, авторлар қазіргі білім берудің сипатын анықтайтын өзіндік «координаталық жүйе» бар деген қорытындыға келді. модельдер. Бұл координаттар жүйесіне мыналар кіреді: мемлекет пен діни бірлестіктер арасындағы қарым-қатынастың тарихи қалыптасқан түрі; елдің ұлттық-мәдени ерекшеліктері; дәстүрлі діни құндылықтардың халық өміріндегі рөлі; құқықтық жүйелердің ерекшеліктері; әлеуметтік және конфессиялық топтар санының пайызы.
Түйін сөздер: білім беру, білім бердуің зайырлы моделі, білім берудің конфессиялық моделі, мәдениеттер диалогы.