Білім беруді философиялық тұрғыда қарастыру қажеттілігі
Кілттік сөздер:
білім беру философиясы, тәрбие, педагогика, білім беру қызметі, аксиология, білім берудің құндылығы және мақсаттары.Аннотация
Мақалада білім беру философиясының актуальдi мәселелерi, бі
лім беру философиясының мәртебесі, пәні, міндеттері қарастырыл
ған. Білім берудің философиялық негіздері, білім беру аспектілірі,
білім беру қызмет, үдеріс, нәтиже ретінде зерттелген. Философия
лық тұрғыдан бiлiм тұтас жүйе ретiнде зерттелiп, бiлiмнiң негiзгi
бөлшектерiне т.б. мәселелердiң мән-мағынасына жан-жақты талдау
жасалған. Білім берудың аксиология аспектілірі, аксиологиялық өл
шемі зерттелген. Білім беру құндылықтары мен мақсаттарының өза
ра байланысы т.б. мәселелердiң мән-мағынасына жан-жақты талдау
жасалған
Библиографиялық сілтемелер
рімнің философиясындағы өзекті болып келетін руханилық мәсе
лесі қарастырылады. Шәкәрімнің бойында теологиялық түсініктер,
синкретизм мен мистицизм, заманауи ғылыми және антропология
лық білімдер көрініс таба отырып, ерекше бір философиялық реф
лексияның бірегей мысалы болып келеді. Шәкәрім философиясының
ортасында адам, сондықтан ойшылдың бүкіл рухани ізденістері мен
ойлары соған бағытталған. Ойшыл адамның рухани қалыптасуының
жолдарын іздей тұра осы мақсатты адам экзистенциясының басты
мәселесі ретінде түсінеді. Шәкәрім адам болмысының мәнін білімде
көреді, әсіресе жүре келе танитын ақиқатты білімде. Ақиқатты бі
лім тек рационалды біліммен шектелмейді, ғылыми танымнан бөлек
адамға рухани таным қажет, ізгілікті тани білуі керек.