Әлеуметтік желі алгоритмдерінің саяси партияларды цифрлік қабылдауына әсерін зерттеу
DOI:
https://doi.org/10.26577/jpcp.2024.v.87.i1.09Аннотация
Қазіргі жағдайда цифрлық платформалар әртүрлі аудиториямен өзара әрекеттесудің негізгі құралы бола отырып, ұжымдық мақсаттар мен сәйкестікті қалыптастыру ареналары ретінде әрекет етеді. Өсіп келе жатқан саяси бәсекелестік және сайлаушылардың назарын аудару қажеттілігі саяси партияларды барлық байланыс арналарын шебер пайдалануға мәжбүр етеді. Жаһандық ақпараттандыру аясында бұл мақалада заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың саяси аренаға трансформациялық әсері қарастырылады. Ол онлайн-саладағы саяси партиялардың имиджін қалыптастырудың дамып келе жатқан динамикасын зерттейді.
Қарқынды технологиялық прогресс жағдайында зерттеу әлеуметтік желілермен өзара әрекеттесудің саяси және үкіметтік құрылымдарын зерттеудің және кең аудиторияға әсер ету тактикасын анықтаудың шұғыл қажеттілігін көрсетеді. Стратегиялық императивке баса назар аудара отырып, зерттеу тиісті технологиялар мен ақпараттық арналардың, әсіресе интернет саласындағы басым мүмкіндіктерді пайдалана отырып, өз имиджін шебер қалыптастыруды және ілгерілетуді жақтайды.
Зерттеу неғұрлым белсенді және кең таралған тәсілдерді анықтау мақсатында Қазақстанның саяси партияларының әлеуметтік желілерде қолданатын әдістері мен алгоритмдерін мұқият зерделеуге бағытталған. Зерттеудің маңыздылығы оның мәдени және экономикалық қызметті ілгерілету үшін онлайн БАҚ қолданатын әртүрлі әдістер туралы түсінік беру әлеуетінде жатыр. Әлеуметтік медиа алгоритмдері мен саяси партиялардың цифрлық бейнесі арасындағы күрделі байланысты нақтылай отырып, бұл зерттеу цифрлық дәуірдегі заманауи саяси коммуникацияны жан-жақты түсіну үшін қажетті құнды ақпаратты ұсынады.
Түйінді сөздер: Әлеуметтік медиа, Аудитория, Саяси партиялар, Жаһандану, Алгоритмдер, сандық қабылдау, Ықпал ету, Ақпараттық технологиялар, Байланыс.
.