Қазақстан аумағындағы Ұлы Жібек жолы қалалары коммуникациясының мәдени ерекшеліктері
Кілттік сөздер:
әл-Фараби, қалалар, коммуникация, Фараб/Отырар, Ұлы Жібек жолы, Қазақстан, көшпенді және урбанистік мәдениет.Аннотация
Бұл мақалада Ұлы Жібек жолы коммуникациясының мәдени ерек шеліктері, Қазақстан және көрші өңірлер қалаларының қалыптасуы айқындалады. Сонымен қатар мақала жылнамашылардың «барлық бағыттағы бір күндік жол» деп атаған Отырар қаласына, коммуни кациялық кеңістікке назар аударылады. Отырар – Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» ретінде танымал философ және ғалым әл-Фа рабидің туған қаласы. Әл-Фараби еңбектері Батыс және Шығыс философиялық және саяси жүйелер арасында көпір қызметін, сон дай-ақ пәндердің кең ауқымын байланыстырды. Сонымен бірге ма қалада «Ұлы Жібек жолының жаңғыруы» атты жоба қарастырылады, бұл жоба қазіргі инфрақұрылымды салуға, Жібек жолы бойында ор наласқан мәдениет объектілерін модернизациялауға бағытталған Қа зақстанның географиялық орналасуының артықшылықтарын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.Библиографиялық сілтемелер
1 Насыров, Р. Р. По древним торговым путям. – Алматы : Балауса, 1998. - 78 с.
2 Гумилев Л.Н. Қиял патшалығын іздеу. – Алматы: Балауса, 1992. – 448 б.
3 Байпаков К.М. Средневековая городская культура Южного Казахстана и Семиречья (VI -начало XII в.). – А: Наука,
1986. – 256 с.
4 Федерико М. Интегральное изучение Шелкового пути: пути к диалогу. http://unesdoc.unesco.org/
images/0015/001591/159189E.pdf
5 Бондал К. Шелковый туризм. http://online.zakon.kz / Document/?doc_id=30206089
6 Байпаков, К. М. Древние города Казахстана. – Алматы: Аруна Lid, 2005. – 316 с.
7 ЮНЕСКО / Японский трастовый фонд по сохранению и реставрации древнего городища Отрар, Казахстан // Kazakhstan.
http://www.unesco.kz/otrar/otrar_house.
8 Нысанбаев А.Н. Глобализация и проблемы межкультурного диалога: в 2 т. – Алматы: Ин-т философии и политологии
МОН РК, 2004. – 274 с.
9 Нысанбаев А.Н. Философия взаимопонимания – Алматы: Қазақ энциклопедиясы, 2001, 544 с.
10 Назарбаев Н.А. Стратегия «Казахстан-2030». http://prokuror. gov.kz /eng/state/acts-president/strategy-kazakhstan-2030.
2 Гумилев Л.Н. Қиял патшалығын іздеу. – Алматы: Балауса, 1992. – 448 б.
3 Байпаков К.М. Средневековая городская культура Южного Казахстана и Семиречья (VI -начало XII в.). – А: Наука,
1986. – 256 с.
4 Федерико М. Интегральное изучение Шелкового пути: пути к диалогу. http://unesdoc.unesco.org/
images/0015/001591/159189E.pdf
5 Бондал К. Шелковый туризм. http://online.zakon.kz / Document/?doc_id=30206089
6 Байпаков, К. М. Древние города Казахстана. – Алматы: Аруна Lid, 2005. – 316 с.
7 ЮНЕСКО / Японский трастовый фонд по сохранению и реставрации древнего городища Отрар, Казахстан // Kazakhstan.
http://www.unesco.kz/otrar/otrar_house.
8 Нысанбаев А.Н. Глобализация и проблемы межкультурного диалога: в 2 т. – Алматы: Ин-т философии и политологии
МОН РК, 2004. – 274 с.
9 Нысанбаев А.Н. Философия взаимопонимания – Алматы: Қазақ энциклопедиясы, 2001, 544 с.
10 Назарбаев Н.А. Стратегия «Казахстан-2030». http://prokuror. gov.kz /eng/state/acts-president/strategy-kazakhstan-2030.
Жүктелулер
Как цитировать
Альджанова, Н., & Мионг, С. (2016). Қазақстан аумағындағы Ұлы Жібек жолы қалалары коммуникациясының мәдени ерекшеліктері. ҚазҰУ хабаршысы. Философия, саясаттану және Мәдениеттану, 52(3). вилучено із https://bulletin-philospolit.kaznu.kz/index.php/1-pol/article/view/158
Шығарылым
Бөлім
КУЛЬТУРОЛОГИЯ