Қашықтықтан білім беру мәдениет концепті ретінде

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/jpcp.2023.v.83.i1.6
        86 55

Аннотация

Бұл мақалада қазіргі даму кезеңінде қашықтықтан білім берудің қоғамның мәдени біркелкі топтарына әсері туралы мәселе қарастырылады. Мақаланың мақсаты – жаһандық деңгейде, сондай-ақ Қазақстандағы заманауи мәдени дискурстағы қашықтықтан оқытудың рөлін ашудағы даму тенденцияларын талдау. Зерттеудің ғылыми жаңалығы қазіргі заманғы қашықтықтан оқытудың ерекшеліктерін мәдениеттану тұрғысынан талдауда, сондай-ақ мәдени дискурс контекстінде «қашықтықтан оқыту» анықтамасын нақтылауда жатыр. Білім беру саласы алғашқылардың бірі болып жаһандық өзгерістерге және қашықтықтан оқыту технологияларын дамыту қажеттілігіне тап болды. Осыған байланысты дағдарыс жағдайында білім беру процесінің салдары мен нәтижелері қандай болуы мүмкін екенін қарастырған жөн. Пандемия жағдайындағы білім беру жүйесіндегі өзгерістерді зерделеу, салыстырмалы бағалау жүргізу білім беру жүйесін дағдарыстық құбылыстарға одан әрі бейімдеу, білім беру сапасына әсер ету және білім беру процесіне қатысушылардың қашықтықтан өзара іс-қимылының тиімді технологияларын дамыту тұрғысынан маңызды болып табылады. Бұл мақаланы «Мәдениеттану» пәні бойынша лекциялар мен семинарларға қосымша материал ретінде пайдалануға болады. Пәнаралық тәсілді қолдану негізінде қазіргі мәдениеттің ақпараттық құрамдас бөлігінің мәні мен құрылымын жан-жақты талдау сияқты әдістердің көмегімен; ақпараттық қоғам мәдениетінің даму тенденцияларын талдауда қолданылатын тарихи және логикалық бірлік принципі, автор мәдени дискурстағы қашықтықтан оқыту оқу пәнін материал ретінде уақыт шеңберін пайдаланады деген қорытындыға келеді. белгілі бір тәжірибенің шегінен шығатын және нақты мен қиял арасындағы шекаралар жылжымалы болатын сан алуан бейнелеу жүйелерін қамтитын жаңа мәдениеттің негіздері.

Түйін сөздер: инкультурация, қашықтықтан оқыту, мәдениеттану, мәдениет, білім, мәдени парадигма.

Жүктелулер

Жарияланды

2023-03-27

Как цитировать

Sariyeva, A. (2023). Қашықтықтан білім беру мәдениет концепті ретінде. ҚазҰУ хабаршысы. Философия, саясаттану және Мәдениеттану, 83(1). https://doi.org/10.26577/jpcp.2023.v.83.i1.6