Білім көші-қоны: Қытай тәжірибесі

Авторлар

  • Liu Xiaoyin Shanghai University of Finances and Economics
  • A. Abzhapparova Казахский национальный университет имени аль-Фараби

DOI:

https://doi.org/10.26577/jpcp.2019.v67.i1.017
        81 52

Аннотация

Адамдардың бір аймақтан екінші аймаққа қоныс аударуы немесе жылжуы ғасырлар бойы орын алады. Сонымен қатар, білім көші­қонының салыстырмалы түрде жаңа түрі болып табылады, оның тамыры Азия мен Африка елдері отарлық үстемдіктің астында болған кезде кетеді. Империя қалаларының жоғары оқу орындарында оқу үшін олардың одан әрі колониялардың әкімшілік орталықтарында жұмыс істеу мақсатында жастардың шектеулі саны іріктелді. Жастар, студенттер және түлектер зияткерлік әлеует және қоғамның дамуындағы маңызды құрамдас бөлігі, ұтқырлықтың, зияткерлік белсенділік пен денсаулықтың жақсы деңгейі бар ерекше топ болып табылады, осылар оларға халықтың басқа санаттарынан артықшылық береді, елдің экономикалық және демографиялық әлеуетін көрсетеді, сондықтан елде студенттердің көші­ қон шығындары қажет емес. Көбінесе шетелде оқыту болашақта көші­қонға қадам ретінде қарастырылады. Шетелдік студенттер, әсіресе дамушы елдерден, оқуды аяқтағаннан кейін қабылдаушы елде жиі қалады. Шетел дипломы оқуды аяқтағаннан кейін немесе қабылдаушы елде немесе Отанда жұмыс іздеуде инвестиция ретінде қарастырылады. Көптеген қабылдаушы елдер жоғары оқу орындарын бітірген талантты шетелдік жастарды жұмысқа алуға мүдделі.

Жүктелулер

Как цитировать

Xiaoyin, L., & Abzhapparova, A. (2019). Білім көші-қоны: Қытай тәжірибесі. ҚазҰУ хабаршысы. Философия, саясаттану және Мәдениеттану, 67(1), 161–170. https://doi.org/10.26577/jpcp.2019.v67.i1.017