Исламдың философиялық-әдістемелік тәсілдеріне тереңдік-ұқсақтық метафорасы арқылы ойланыс.
DOI:
https://doi.org/10.26577/jpcp.2024.v90.i4.a1Аннотация
Мақалада исламдық әдіснамалық дәстүрлер тереңдік-ұқсастық метафорасы тұрғысынан бір мезгілде бар және кейде әртүрлі әдістемелік тәсілдер бар екенін түсіну және оларды бір әдістемелік алгоритмге келтірудің мүмкін еместігін және тіпті қауіптілігін түсіну үшін ойланады. теологиялық зерттеулердің гносеологиялық шеңберін айтарлықтай тарылтып қана қоймай, сонымен бірге теологиялық ойдың өзін тоқтатуға әкелуі мүмкін. Басында. Одан кейін болмысты түсіну тереңдігінің әртүрлі формаларын ашу үшін метамодерндік концепцияның негізін салушылар ұсынған тереңдік-ұқсастық метафорасы тұрғысынан исламдық әдіснаманы ой елегінен өткізуге талпыныс жасалады. Тереңдіктің метафоралық концепциясын пайдалана отырып, біз исламдық әдістемелік тәсілдерді жүзудің әртүрлі түрлерімен корреляциялаймыз, бұл бізге онтологиялық негіздердің әртүрлі әдіснамалық дәстүрлердегі трансформациясын, сондай-ақ теологиялық әдіснаманың ерекшелігіне ғана емес, сонымен бірге, гносеологиялық стратегияларға әсер ететін гносеологиялық стратегияларды бақылауға мүмкіндік берді. жалпы теологтың дүниетанымы.
Түйін сөздер: исламдық әдіснамалық дәстүрлер, консерватизм, исламдық модернизм және неомодернизм, метамодернизм, тереңдік-ұқсастық.