Исламдың философиялық-әдістемелік тәсілдеріне тереңдік-ұқсақтық метафорасы арқылы ойланыс.

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/jpcp.2024.v90.i4.a1
        45 20

Аннотация

Мақалада исламдық әдіснамалық дәстүрлер тереңдік-ұқсастық метафорасы тұрғысынан бір мезгілде бар және кейде әртүрлі әдістемелік тәсілдер бар екенін түсіну және оларды бір әдістемелік алгоритмге келтірудің мүмкін еместігін және тіпті қауіптілігін түсіну үшін ойланады. теологиялық зерттеулердің гносеологиялық шеңберін айтарлықтай тарылтып қана қоймай, сонымен бірге теологиялық ойдың өзін тоқтатуға әкелуі мүмкін. Басында. Одан кейін болмысты түсіну тереңдігінің әртүрлі формаларын ашу үшін метамодерндік концепцияның негізін салушылар ұсынған тереңдік-ұқсастық метафорасы тұрғысынан исламдық әдіснаманы ой елегінен өткізуге талпыныс жасалады. Тереңдіктің метафоралық концепциясын пайдалана отырып, біз исламдық әдістемелік тәсілдерді жүзудің әртүрлі түрлерімен корреляциялаймыз, бұл бізге онтологиялық негіздердің әртүрлі әдіснамалық дәстүрлердегі трансформациясын, сондай-ақ теологиялық әдіснаманың ерекшелігіне ғана емес, сонымен бірге, гносеологиялық стратегияларға әсер ететін гносеологиялық стратегияларды бақылауға мүмкіндік берді. жалпы теологтың дүниетанымы.

Түйін сөздер: исламдық әдіснамалық дәстүрлер, консерватизм, исламдық модернизм және неомодернизм, метамодернизм, тереңдік-ұқсастық.

Автордың биографиясы

Т.Е Седанкина, Ресей Ислам институты, Татарстан Республикасы, Ресей, Қазан қ

Татьяна Евгеньевна Седанкина, к.п.н., доцент, заведующая кафедрой систематического богословия Российского исламского института (Российская Федерация, г. Казань, e-mail: tatiana-svetlaya@mail.ru)

Жүктелулер

Как цитировать

Седанкина, Т. (2024). Исламдың философиялық-әдістемелік тәсілдеріне тереңдік-ұқсақтық метафорасы арқылы ойланыс. ҚазҰУ хабаршысы. Философия, саясаттану және Мәдениеттану, 90(4), 4–14. https://doi.org/10.26577/jpcp.2024.v90.i4.a1