Қазақстан мемлекетінің ұлттық брендінің қалыптасуы
Аннотация
Зерттеудің негізгі мақсаты - ұсыныс Қазақстан мысалында, мемлекеттің маңызы брендинг, әсіресе транзиттік кезеңде,
себебі брендинг табысты болуы мүмкін мемлекеттің дамуы.
Жүктелулер
Жарияланды
2018-10-29
Как цитировать
Әбілдаев, И. (2018). Қазақстан мемлекетінің ұлттық брендінің қалыптасуы. ҚазҰУ хабаршысы. Философия, саясаттану және Мәдениеттану, 36(1), 47–51. вилучено із https://bulletin-philospolit.kaznu.kz/index.php/1-pol/article/view/672
Шығарылым
Бөлім
ПОЛИТОЛОГИЯ