Қазақстан мемлекетінің ұлттық брендінің қалыптасуы

Авторлар

  • И. Әбілдаев
        40 83

Аннотация

Зерттеудің негізгі мақсаты - ұсыныс Қазақстан мысалында, мемлекеттің маңызы брендинг, әсіресе транзиттік кезеңде,
себебі брендинг табысты болуы мүмкін мемлекеттің дамуы.

Жүктелулер

Жарияланды

2018-10-29

Как цитировать

Әбілдаев, И. (2018). Қазақстан мемлекетінің ұлттық брендінің қалыптасуы. ҚазҰУ хабаршысы. Философия, саясаттану және Мәдениеттану, 36(1), 47–51. вилучено із https://bulletin-philospolit.kaznu.kz/index.php/1-pol/article/view/672