Ж-Ф. Лиотардің постмодернистік білім және ғылым тұжырымдамасы

Авторлар

  • С. Ж. Еділбаева
  • А. Рамазанова
        132 75

Кілттік сөздер:

Лиотар, постмодернизм, постмодернистік білім, ғылым, білім, білім беру.

Аннотация

Мақалада Ж .Ф. Лиотардың постмодернистік білім және ғылым теориясы қарастырылады. Ғылыми білім идеялары жан-жақты зерттел- ген. Лиотардың пікірінше білімнің қызметі өзгерді. Білімнің тауарлық сипатқа ие болғандығын анық көруге болады. Білімнің ендігі міндеті субъектіні әлеммен таныстырудан емес, ал білімдердің мақсаты оның өндіруші күшінен көрінеді. Заманауи ғылым үрдісінде басты назар ғылыми білімге ғана бағытталған. Лиотар ғылыми білім білімдердің бірден-бір формасы еместігін, оның білім формаларының қатарында тұрғандығын айтады. Лиотар «нарративті білімді» қарастырады. Пост- модернистік ғылым Людвиг Витгенштейн мағынасында «тіл ойын» ре- тінде ерекшеленеді. Постмодернистік білім плюрализмге бағытталған.

Библиографиялық сілтемелер

1 Лиотар Ж-Ж. Состояние постмодерна / Пер. с фр. Шматко Н.А. - СПб.: Издательство Алетейя, 1998. - 160 с. // http:// www.gumer.Info /bogoslov_Buks/Philos/liot/index.php
2 Welsch W. Unsere postmoderne Moderne. - 6. Aufl. - Berlin: Akademie Verlag GmbH, 2002. - 346 S.
3 Исмагамбетова З.Н. Феномен релятивизма в философии. - Алматы: Изд-во «Ценные бумаги», 2005. - 183 с.
4 Welsch W. Wege aus der Moderne. Schluesseltexte der Postmoderne - Disskussion. - Heidelberg: VCH, Acta Humaniora, 1998. - 350 S.
5 Habermas J. Der philosophische Diskurs der Moderne: zwölf Vorlesungen. - Polity Press, 1990. - 430 S.
6 Хабермас Ю. Модерн туралы философиялық дискурс //аударған Габитов Т.Х. Әлемдік философиялық мұра: 20 том- дық. Классикалық емес батыс философиясы. - Алматы: Жазушы, 2006. - Т. 13. - Б. 351-384.
7 Нуржанов Б.Г. Определение, концептуализация и организация образовательных стратегий //Философия образова¬ния и ее роль в формировании гуманитарного типа знания. Сборник 1. - Алматы: КазНУ - Фонд Сорос-Казахстан, 2002.
- С. 13-17.
8 Нуржанов Б.Г Странная Вселенная Жана Бодриара //Вестник КазНУ Серия Философия. Политология. Культуроло¬гия. - Алматы. - 2007. - №1 (27) - С. 178-184.
9 Хабермас Ю. Моральное сознание и коммуникативное действие. - Санкт-Петербург: «Наука», 2000. - 379 с.

Жүктелулер

Как цитировать

Еділбаева, С. Ж., & Рамазанова, А. (2015). Ж-Ф. Лиотардің постмодернистік білім және ғылым тұжырымдамасы. ҚазҰУ хабаршысы. Философия, саясаттану және Мәдениеттану, 53(4). вилучено із https://bulletin-philospolit.kaznu.kz/index.php/1-pol/article/view/218