Оңтүстік кореяда түркі тілінде білім берудің қазіргі тенденциялары мен перспективалары: қазақ тіліне бағдарлау
DOI:
https://doi.org/10.26577/jpcp.2024.v88-i2-07Аннотация
Бұл мақала Оңтүстік Кореядағы түркі тілдерін оқыту қалай дамып жатқаны, оның тарихи контексті, ағымдағы мансабы мен перспективаларын зерттеуге арналған. Оңтүстік Кореяның жаһандануы мен табиғи ресурстарға бай Орталық Азияның өзара байланысы артқан сайын түркі тілдерінің мәдени өзара түсінікті нығайтудағы және Кореяда мультикультурализмді ілгерілетудегі маңызы айқын болып жатыр. Бұл мақалада Оңтүстік Кореядағы Орталық Азия және түркітілдес тілдердегі білім берудің қазіргі жағдайы қарастырылады, бұдан бөлек, қазақ тіліндегі білімге ерекше көңіл бөлінеді. Қолданыстағы бағдарламаларды, оқытушылар мен студенттер кездесетін қиындықтарды, дамуға әлеуетті бағыттарды талдайтын бұл зерттеу Кореяның жұмсақ күш пен мәдениетаралық дипломатиядағы күш-жігерін кеңейту үшін осы дамып келе жатқан саланы және оның маңыздылығын тереңірек түсінуге ықпал етуге арналған. Түркі тілдерінде білім алуға деген әуестік артуына қарамастан, оның кеңеюіне бірқатар кедергілер, соның ішінде шектеулі ресурстар мен түркі тілдерінің күрделілігі кедергі болып жатады. Бұл проблемаларды шешу үшін түркітілдес елдермен ынтымақтастық, сондай-ақ түркітілдес білім беруді ілгерілету, мәдени алмасуды кеңейту және Кореяның Орталық Азия елдерімен қарым-қатынасын нығайту жөніндегі стратегиялық қадам ретінде Оңтүстік Кореяда Орталық Азия мәдени орталығын құру ұсынылады. Мұндай бастамалар өзара мәдени алмасуға, Қазақстанның "жұмсақ күшін" дамытуға, түркі тілдерін үйренуді қолдауға және Кореяның Орталық Азия елдерімен қарым-қатынасын нығайтуға ықпал етпек. Қазіргі проблемаларға қарамастан, Оңтүстік Кореяда түркі тілдерінде білім беру болашағы зор.
Түйін сөздер: түркі тілдері, Оңтүстік Корея, қазақ тілі, Орталық Азия, мультикультурализм, Қазақстан, жұмсақ күш дипломатиясы, мәдени орталықтар, мәдениетаралық алмасу, жаһандану