Мемлекеттік медиаменеджмент-мәні және оны анықтаудың негізгі тәсілдері
DOI:
https://doi.org/10.26577/jpcp.2022.v79.i1.08Аннотация
Басылым әлемдік ғылымдағы медиаменеджментті түсіну тәсілдерін талдайды. Атап айтқанда, медиа менеджментін ағылшынтілді ғылымның (бәсекелестік ортадағы бизнес тұрғысынан медиа-кәсіпорынның менеджменті) және ТМД елдерінің ғылыми дискурс шеңберіндегі (микроэкономика – медиа кәсіпорын деңгейі, микроэкономика – мемлекеттік деңгей) түсіндіруіндегі айырмашылықтар анық көрсетілген. Осыған байланысты «мемлекеттік медиаменеджменті» терминін қолдану негізделді, оның авторлық анықтамасы ұсынылады. Сондай-ақ, схемалық түрде алыс шетелдегі, КСРО және посткеңестік елдердегі медиаменеджменті зерттеулерінің кезеңділігінің негізгі кезеңдері жинақталған. БАҚ менеджменті (медиаменеджменті) зерттеушілердің назарын аударатын мәселелердің негізгі шеңбері ашылды; ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың үдемелі дамуының нәтижесінде туындайтын негізгі қиындықтар мен тәуекелдердің мысалдары келтірілген. Мемлекеттің БАҚ саласын қолдаудағы мүмкіндіктері мен құралдары қарастырылады: БАҚ кәсіпорындарына жеңілдіктер мен несиелер, медиа саласына қызмет көрсететін қосалқы компанияларды субсидиялау (мысалы, пошта және экспедиторлық компаниялар үшін), әлеуметтік маңызы бар БАҚ-ты қаржыландыру, зияткерлік меншік құқықтарын сақтау және т.б. Одан әрі зерттеу перспективалары белгіленді, сонымен қатар, мемлекеттік БАҚ менеджменті (медиаменеджменті) мен білім берудің өзара байланыс – БАҚ менеджерлерін даярлауға мемлекеттік тапсырыс деңгейінде де, осы мамандық үшін маңызды болып табылатын негізгі құзыреттерді бекітуге байланысты да – көрсетілген.
Кілт сөздер: медиаменеджмент (БАҚ менеджменті), мемлекеттік медиаменеджменті, медиа саласын басқару, ақпараттық технологиялар, масс-медиа, БАҚ.