FORMATION OF THE STATE POLITICAL BRAND OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN
Abstract
Осы зерттеудің басты мақсаты Қазақстанның мысалында, әсіресе транзиттік кезең жағдайында қоғамның дамуына ықпал жасайтын, мемлекеттік брендинг мәселесінің маңыздылығын көрсету болып табылады. Мақалада Орталық Азия мен Орталық және Шығыс Еуропа елдерінің осы саладағы тәжірибесін сипаттау, мемлекеттік брендингтің, оның төрт өлшемі негізінде қолданудың маңыздылығын ерекше көрсету: қоғамдық дипломатия, тікелей шет елдік инвестициялар тарту, халықаралық туризм және экспорт. Қазіргі таңда қоғамның жағымды бейнесі мемлекеттің ішкі саясаттағы мен халықаралық деңгейдегі беделінің бірден бір құрамдас бөлшегі болып табылады.