Саяхаттың бәсекеге қабілеттілігі және мәдени факторлар арасындағы байланыстар
DOI:
https://doi.org/10.26577/jpcp.2024.v89-i3-05Аннотация
Соңғы жылдары елдер туристерді тарту үшін қатаң бәсекелестікке түсті, бұл жаңа туристік
бағыттар санының айтарлықтай өсуіне ықпал етті. Демек, бұл елдер өз бағыттарының бәсекеге
қабілеттілігін арттыруға бағытталған түрлі бастамалар қабылдады. Дегенмен, туристер арасында
ең танымал және таңдаулы орын мәртебесіне жету барған сайын қиындай түсуде.
Қолданыстағы әдебиеттер белгілі бір межелі жердің мәдениеті мен оның туризм саласындағы
бәсекеге қабілеттілігі арасындағы байланысты зерттеу қажеттілігін көрсетеді. Дегенмен, қазіргі
контексте бұл бірлестіктер туралы шектеулі түсінік бар. Бұл зерттеу TTС мен ұлттық мәдениетпен
өлшенетін баратын аймақтың бәсекеге қабілеттілігі арасындағы корреляцияны зерттеу арқылы
елдегі саяхат және туризм бәсекеге қабілеттілігіне (TTС) мәдени көзқарас береді. Зерттеу
байланыстарды мұқият зерттеу үшін бірнеше регрессияны және елдерді санаттау үшін кластерлік
талдауды қолдана отырып, 73 елдің деректерін талдау арқылы осы қатынастарды тереңдетеді.
Нәтижелер индивидуализм, ұзақ мерзімді бағдар және болжам (индульгенция) сияқты
ұлттық мәдениеттің аспектілері елдің TTС-ге айтарлықтай әсер ететінін көрсетеді. Сонымен
қатар, билік қашықтығы мен еркектік маңызды әсер етпейді. Бұл зерттеу баратын елдердің
бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін мәдени ерекшеліктерді ескеретін саясатты әзірлеудің
маңыздылығын көрсетеді.
Түйін сөздер: мәдениетаралық зерттеу, Хофстеде, мәдениет, саяхаттың бәсекеге
қабілеттілігі.